V zime na Čelo a Veterlín

vyhliadka
iné miesto

Krásny romantický výstup okolo Smolenického zámku do krásneho rozprávkového lesa. Prevýšenie cca 600 m.

Od Smolenického parku sa treba vydať po modrej značke, hore ku križovatke Čertov žľab. Tu treba prejsť na zelenú značku, stúpanie je v tejto časti strmšie. Za približne pätnásťminút sa dostanete do sedla Záruba. Zo sedla pokračujte vľavo (od zelenej značky) na Čelo. Narazíte na kovový poklop. Je to uzáver Hačovej jaskyne.

Po ďalšom stúpaní sa ocitnete na hrebeni, po ktorom treba pokračovať ďalej na Veterlín. Naspäť je cesta spočiatku identická. Akurát z Čertovho žľabu zostúpite po zelenej značke na rázcestie pod Vlčiarňou. Od Vlčiarne po žletej značke prídete až pod Smolenický zámok.

Užitočné informácie:

Štart a cieľ: Smolenice
Čas: 5 hodín
Prevýšenie: cca 600 m výstup a zostup

Tento článok sme uverejnili v spolupráci s www.trekker.sk , web združujúci záujemcov o outdoorové činnosti a zároveň ľudí, čo majú radi prírodu.
Originál vznikol 18.5.2009

Otváracie hodiny:

Odporúčame

múzeum

Múzeum dopravy

Múzeum sa nachádza v priestoroch koľajiska prvej bratislavskej stanice parostrojnej železnice 19.storočia. Cestnú dopravu...Viac
vyhliadka

Rozhľadna na Veľkej Homoli

Ak máte radi krásne výhľady spojené s príjemnou turistikou, odporúčame výlet k rozhľadni na Veľkej Homoli. Rozhľadňa Alexandra...Viac
blog

Najlepšie ihriská v Bratislave a okolí

Radi chodíte s deťmi von, no otravuje vás už chodiť na to isté ihrisko? Tipov, kde ísť v rámci Bratislavy a okolia je viac ako...Viac
03.10.2016
odporúčame!
detské centrum

HappyBee

Centrum pre deti od bábatiek až po predškolákov, pohybová príprava už od 6 mesiacov, unikátny detský kútik. Nechýba kávička a...Viac