V zime na Čelo a Veterlín

vyhliadka
iné miesto

Krásny romantický výstup okolo Smolenického zámku do krásneho rozprávkového lesa. Prevýšenie cca 600 m.

Od Smolenického parku sa treba vydať po modrej značke, hore ku križovatke Čertov žľab. Tu treba prejsť na zelenú značku, stúpanie je v tejto časti strmšie. Za približne pätnásťminút sa dostanete do sedla Záruba. Zo sedla pokračujte vľavo (od zelenej značky) na Čelo. Narazíte na kovový poklop. Je to uzáver Hačovej jaskyne.

Po ďalšom stúpaní sa ocitnete na hrebeni, po ktorom treba pokračovať ďalej na Veterlín. Naspäť je cesta spočiatku identická. Akurát z Čertovho žľabu zostúpite po zelenej značke na rázcestie pod Vlčiarňou. Od Vlčiarne po žletej značke prídete až pod Smolenický zámok.

Užitočné informácie:

Štart a cieľ: Smolenice
Čas: 5 hodín
Prevýšenie: cca 600 m výstup a zostup

Tento článok sme uverejnili v spolupráci s www.trekker.sk , web združujúci záujemcov o outdoorové činnosti a zároveň ľudí, čo majú radi prírodu.
Originál vznikol 18.5.2009

Otváracie hodiny:

Odporúčame

múzeum

Schloss Hof

Cisársky zámok Schloss Hof poskytuje perfektné prostredie vďaka jedinečnému prepojeniu imperiálneho zámku, umelecky sformovaného...Viac
film

Nina a tajomstvo malého ježka

Desaťročná Nina miluje otcove rozprávky o ježkovi, ktorý objavuje svet. Jedného dňa však otec stratí chuť rozprávať rozprávky. Je...Viac
SĽUK / Kino Nostalgia / Kino Mladosť / Cinema City Aupark / Cinema City Vivo / Cinema City Eurovea / Cinema...
odporúčame!
divadlo

Takmer pyšná princezná

1.6.2024 - 2.6.2024 / Dom kultúry Ružinov
CITYLIFE odporúčame!
detské oslavy

Rozprávkový Gašparko

Bábkové a činoherné predstavenia pre rodiny s deťmi, interaktívne predstavenia, otvorená scéna pre malé divadlá, rôzne workshopy...Viac