V zime na Čelo a Veterlín

vyhliadka
iné miesto

Krásny romantický výstup okolo Smolenického zámku do krásneho rozprávkového lesa. Prevýšenie cca 600 m.

Od Smolenického parku sa treba vydať po modrej značke, hore ku križovatke Čertov žľab. Tu treba prejsť na zelenú značku, stúpanie je v tejto časti strmšie. Za približne pätnásťminút sa dostanete do sedla Záruba. Zo sedla pokračujte vľavo (od zelenej značky) na Čelo. Narazíte na kovový poklop. Je to uzáver Hačovej jaskyne.

Po ďalšom stúpaní sa ocitnete na hrebeni, po ktorom treba pokračovať ďalej na Veterlín. Naspäť je cesta spočiatku identická. Akurát z Čertovho žľabu zostúpite po zelenej značke na rázcestie pod Vlčiarňou. Od Vlčiarne po žletej značke prídete až pod Smolenický zámok.

Užitočné informácie:

Štart a cieľ: Smolenice
Čas: 5 hodín
Prevýšenie: cca 600 m výstup a zostup

Tento článok sme uverejnili v spolupráci s www.trekker.sk , web združujúci záujemcov o outdoorové činnosti a zároveň ľudí, čo majú radi prírodu.
Originál vznikol 18.5.2009

Otváracie hodiny:

Odporúčame

ihriská a parky

Vodárenská záhrada

Oddýchnite si vo Vodárenskej záhrade, ktorá je pre vás otvorená každý deň. Nachádza sa v areáli múzea, v tesnej blízkosti...Viac
výstava

Laboratórium farieb

Interaktívna výstava je venovaná fenoménu farieb. Jednotlivé miestnosti Bibiany zmenili základné farby – žltá, červená, modrá...Viac
25.1.2024 - 8.9.2024 / Bibiana dom umenia pre deti
odporúčame!
zvieratá a farmy

Biofarma Príroda

Salaš Biofarma Príroda je ideálne miesto na poldenný výlet. Nájdete tu všetky možné domáce zvieratá, hladkaciu ZOO, ihrisko pre...Viac
festival

Urban Market 2024 (Spring Edition)