V zime na Čelo a Veterlín

vyhliadka
iné miesto

Krásny romantický výstup okolo Smolenického zámku do krásneho rozprávkového lesa. Prevýšenie cca 600 m.

Od Smolenického parku sa treba vydať po modrej značke, hore ku križovatke Čertov žľab. Tu treba prejsť na zelenú značku, stúpanie je v tejto časti strmšie. Za približne pätnásťminút sa dostanete do sedla Záruba. Zo sedla pokračujte vľavo (od zelenej značky) na Čelo. Narazíte na kovový poklop. Je to uzáver Hačovej jaskyne.

Po ďalšom stúpaní sa ocitnete na hrebeni, po ktorom treba pokračovať ďalej na Veterlín. Naspäť je cesta spočiatku identická. Akurát z Čertovho žľabu zostúpite po zelenej značke na rázcestie pod Vlčiarňou. Od Vlčiarne po žletej značke prídete až pod Smolenický zámok.

Užitočné informácie:

Štart a cieľ: Smolenice
Čas: 5 hodín
Prevýšenie: cca 600 m výstup a zostup

Tento článok sme uverejnili v spolupráci s www.trekker.sk , web združujúci záujemcov o outdoorové činnosti a zároveň ľudí, čo majú radi prírodu.
Originál vznikol 18.5.2009

Otváracie hodiny:

Odporúčame

knižnica

Miestna knižnica Petržalka

Miestna knižnica Petržalka je jednou z najväčších a najaktívnejších verejných knižníc Bratislavy. Má osem pobočiek, v ktorých sa...Viac
film

Kina a Juk: Príbeh líštičiek

Rodinný dobrodružný film so skutočnými zvieratami podľa pravdivého arktického príbehu o láske a priateľstve páru polárnych líšok.Viac
Cinema City Eurovea / Kino Mladosť
odporúčame!
blog

Kam s deťmi za vodou aj v zime

Chcete sa zohriať, vyblázniť a zároveň si oddýchnuť v termálnych prameňoch? Tu je niekoľko tipov z okolia Bratislavy.Viac
05.11.2016
odporúčame!
ihriská a parky

Železná studienka a Partizánska lúka

Patria medzi najznámejšie bratislavské rekreačné lokality. Obe sú súčasťou Bratislavského lesoparku a nachádzajú sa na juhu...Viac