V zime na Čelo a Veterlín

vyhliadka
iné miesto

Krásny romantický výstup okolo Smolenického zámku do krásneho rozprávkového lesa. Prevýšenie cca 600 m.

Od Smolenického parku sa treba vydať po modrej značke, hore ku križovatke Čertov žľab. Tu treba prejsť na zelenú značku, stúpanie je v tejto časti strmšie. Za približne pätnásťminút sa dostanete do sedla Záruba. Zo sedla pokračujte vľavo (od zelenej značky) na Čelo. Narazíte na kovový poklop. Je to uzáver Hačovej jaskyne.

Po ďalšom stúpaní sa ocitnete na hrebeni, po ktorom treba pokračovať ďalej na Veterlín. Naspäť je cesta spočiatku identická. Akurát z Čertovho žľabu zostúpite po zelenej značke na rázcestie pod Vlčiarňou. Od Vlčiarne po žletej značke prídete až pod Smolenický zámok.

Užitočné informácie:

Štart a cieľ: Smolenice
Čas: 5 hodín
Prevýšenie: cca 600 m výstup a zostup

Tento článok sme uverejnili v spolupráci s www.trekker.sk , web združujúci záujemcov o outdoorové činnosti a zároveň ľudí, čo majú radi prírodu.
Originál vznikol 18.5.2009

Otváracie hodiny:

Odporúčame

divadlo

Websterovci: Lili a ukradnutá sieť

Dezorzovo lútkové divadlo v spolupráci s Bratislavským kultúrnym informačným strediskom a Vysokou školou múzických umení v...Viac
21.4.2024 - 21.4.2024 / DPOH
odporúčame!
iná akcia

Rodinná nedeľa: Zbierka

Vylepšený formát spoločnej nedele pre celú rodinu. Počas dvojhodinového stretnutia navštívime aktuálne výstavy či iné zaujímavé...Viac
Ne 28.4.2024 / Slovenská národná galéria Bratislava
odporúčame!
detské oslavy

Rozprávkový Gašparko

Bábkové a činoherné predstavenia pre rodiny s deťmi, interaktívne predstavenia, otvorená scéna pre malé divadlá, rôzne workshopy...Viac
ihriská a parky

Železná studienka a Partizánska lúka

Patria medzi najznámejšie bratislavské rekreačné lokality. Obe sú súčasťou Bratislavského lesoparku a nachádzajú sa na juhu...Viac