Podľa mapy vedie žltá značka ďalej za odbočkou od zelenej značky po asfaltke, v skutočnosti sa však niekoľko sto metrov za touto odbočkou turistický chodník od asfaltovej cesty oddeľuje a pokračuje lesom. Treba odbočiť vľavo na výraznej križovatke, ktorá je naznačená i v mape – vpravo pokračuje ďalej označená cyklotrasa.

Prídete na lúku, z ktorej vidíte bralo Čiernej skaly. Pokračujte okolo horárne. Pod Čiernou skalou začína strmé stúpanie do sedla medzi Polámaným (612 mnm) a samotnou Čiernou skalou.

Účelom prírodnej rezervácie Čierna skala, je ochrana zachovalých častí prírody Malých Karpát, prirodzených lesných a nelesných formácií, skalných stien a suťových polí s pôvodnými druhmi fauny a flóry. Zo sedla pokračujte vpravo a dostanete sa na skalnú hranu masívu Čiernej skaly. Tu sa po turistickej značke, chodník stáča smerom na Kršlenicu. Cesta späť je taká istá.

Užitočné informácie:
Štart a cieľ: rekreačné stredisko Jahodník, parkovisko jaskyne Driny
Čas: Výstup: 1:45 hod, Zostup: 1:15 hod
Prevýšenie: cca 382 m

Tento článok sme uverejnili v spolupráci s www.trekker.sk , web združujúci záujemcov o outdoorové činnosti a zároveň ľudí, čo majú radi prírodu.

Originál vznikol 5.11.2008

CITYLIFE odporúčame!
múzeum

Múzeum dopravy

Múzeum sa nachádza v priestoroch koľajiska prvej bratislavskej stanice parostrojnej železnice 19.storočia. Cestnú dopravu...Viac
zvieratá a farmy

Biofarma Príroda

Salaš Biofarma Príroda je ideálne miesto na poldenný výlet. Nájdete tu všetky možné domáce zvieratá, hladkaciu ZOO, ihrisko pre...Viac
cukráreň

Elezi - Vajnory

Rodinná cukráreň, ručná výroba, tradičné receptúry, klasické prírodné suroviny, bez pridania chemických konzervačných látok...Viac