Podľa mapy vedie žltá značka ďalej za odbočkou od zelenej značky po asfaltke, v skutočnosti sa však niekoľko sto metrov za touto odbočkou turistický chodník od asfaltovej cesty oddeľuje a pokračuje lesom. Treba odbočiť vľavo na výraznej križovatke, ktorá je naznačená i v mape – vpravo pokračuje ďalej označená cyklotrasa.

Prídete na lúku, z ktorej vidíte bralo Čiernej skaly. Pokračujte okolo horárne. Pod Čiernou skalou začína strmé stúpanie do sedla medzi Polámaným (612 mnm) a samotnou Čiernou skalou.

Účelom prírodnej rezervácie Čierna skala, je ochrana zachovalých častí prírody Malých Karpát, prirodzených lesných a nelesných formácií, skalných stien a suťových polí s pôvodnými druhmi fauny a flóry. Zo sedla pokračujte vpravo a dostanete sa na skalnú hranu masívu Čiernej skaly. Tu sa po turistickej značke, chodník stáča smerom na Kršlenicu. Cesta späť je taká istá.

Užitočné informácie:
Štart a cieľ: rekreačné stredisko Jahodník, parkovisko jaskyne Driny
Čas: Výstup: 1:45 hod, Zostup: 1:15 hod
Prevýšenie: cca 382 m

Tento článok sme uverejnili v spolupráci s www.trekker.sk , web združujúci záujemcov o outdoorové činnosti a zároveň ľudí, čo majú radi prírodu.

Originál vznikol 5.11.2008

Otváracie hodiny:

Odporúčame

zvieratá a farmy

Biofarma Príroda

Salaš Biofarma Príroda je ideálne miesto na poldenný výlet. Nájdete tu všetky možné domáce zvieratá, hladkaciu ZOO, ihrisko pre...Viac
divadlo

Bibiana dom umenia pre deti

Bibiana, Medzinárodný dom umenia pre deti, je kultúrna inštitúcia s medzinárodnou pôsobnosťou. Orientuje sa na umeleckú tvorbu...Viac
výstava

Laboratórium farieb

Interaktívna výstava je venovaná fenoménu farieb. Jednotlivé miestnosti Bibiany zmenili základné farby – žltá, červená, modrá...Viac
25.1.2024 - 8.9.2024 / Bibiana dom umenia pre deti
odporúčame!
iná akcia

Rodinná nedeľa: Zbierka

Vylepšený formát spoločnej nedele pre celú rodinu. Počas dvojhodinového stretnutia navštívime aktuálne výstavy či iné zaujímavé...Viac